Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky, ktoré od našich zákazníkov dostávame.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Naše zákaznícke oddelenie je tu pre Vás!
Volajte na tel. 0850 606 009 (cena hovoru podľa Vášho tarifu).
Napíšte nám email na: info@narodnapokladnica.sk

Na zákazníckom oddelení máme skvelý tím, ktorý urobí, čo Vám na očiach vidí. Avšak aj oni majú len jedny ruky a jedny uši. Vaše požiadavky sa snažia vybavovať čo možno najrýchlejšie, zvyčajne do 3 pracovných dní. Aby svoju prácu robili dobre a zodpovedne, potrebujú na ňu čas. Prosím doprajte im ho, odmenia sa Vám!

Spolu s Vami objednanou mincou / medailou Vám v obálke zasielame špeciálne ponuky numizmatického tovaru. Pod natlačenou ponukou tohto tovaru nájdete dve zloženky. Úhradou ľavej zloženky zaplatíte okrem Vami objednaného tovaru aj zálohu na zvýhodnený produkt vyobrazený na obrázku nad zloženkami. Úhradou pravej zloženky platíte len produkt, ktorý ste dostali. Vždy hraďte len jednu zloženku. Ak si neviete rady, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na tel. čísle 0850 606 009.

Dve zloženky

V ponuke Národnej Pokladnice nájdete jednotlivé produkty, ale aj mincové sady a kolekcie. Vždy sledujte označenia, ktoré Vám napovedia, o aký typ produktu sa jedná. Pokiaľ sa rozhodnete pre jednotlivý produkt, potom Vám samozrejme žiadny ďalší posielať nebudeme. Ak si objednáte kolekciu, jej odber môžete kedykoľvek prerušiť alebo ukončiť bez akejkoľvek sankcie. O Vašom rozhodnutí však musíte informovať naše zákaznícke oddelenie.

Informácie o kolekcii

Niektoré z našich ponúkaných kolekcií sú uzavreté. Takéto kolekcie obsahujú nemenný počet mincí / medailí. V našej ponuke nájdete aj kolekcie otvorené. Jedná sa o zbierky, ktoré sú postupne rozširované o ďalšie numizmaty. Naši kolegovia Vám na vyžiadanie radi zašlú zoznam numizmatov z kolekcie, ktorá Vás zaujíma.

Národná Pokladnica v súčasnej chvíli kamennú pobočku nemá. Objednávky prijímame online, poštou alebo telefonicky. Objednaný tovar Vám zašleme prostredníctvom pošty alebo kuriéra.

Pri každom produkte sa doručovacia lehota líši. Rýchlosť dodania závisí na skladových zásobách, unikátnosti daného produktu, prípadne dostupnosti u našich zahraničných dodávateľov. Zvyčajne tovar expedujeme najneskôr do 14 dní od prijatia objednávky. Informácie o dodacej lehote nájdete v ponukových materiáloch konkrétnych produktov.

V prípade straty zloženky kontaktujte naše zákaznícke oddelenie. Obratom Vám zašleme novú zloženku alebo číslo účtu, kam môžete previesť platbu prostredníctvom bankového prevodu.

Ak prijatý tovar z akéhokoľvek dôvodu nesplní Vaše očakávania, môžete ho bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia vrátiť. Tovar musí byť nepoškodený a uložený v originálnom obale (v kapsule). Spolu s dodaným príslušenstvom a faktúrou ho odošlite na adresu: Národná Pokladnica s.r.o., P.O. Box 19, 908 73, Veľké Leváre. Náklady na vrátenie hradí kupujúci. Aby sme Vám mohli poskytovať tie najlepšie služby, potrebujeme poznať Váš názor. Povedzte nám preto prosím, prečo tovar vraciate. Ak ste za prijatý tovar už zaplatili, priložte nám do balíčka tiež číslo účtu, na ktoré si prajete čiastku za vrátený tovar pripísať.

Samozrejme! Na všetky produkty z našej ponuky poskytujeme doživotnú záruku. Avšak nikto nie je neomylný a môže sa stať, že dostanete produkt, ktorý Vás svojou kvalitou neuspokojí. Ak sa na numizmate objavia aj napriek doporučenému zaobchádzaniu škvrny, nezvyklé zafarbenie či dokonca škrabance a ryhy, postupujte prosím rovnako, ako pri vrátení tovaru. Pamätajte prosím na to, že mince a medaily sú veľmi chúlostivé na pôsobenie okolitých vplyvov. Zaobchádzajte s nimi preto opatrne. Bez numizmatických rukavíc ich nevyberajte z ochranného obalu, uchovávajte ich v čistom a suchom prostredí a zabráňte tomu, aby sa dotýkali predmetov, ktoré by mohli zapríčiniť nežiadúce chemické reakcie. Ak sa na numizmatoch objaví akýkoľvek defekt, nesnažte sa ho sami odstrániť, radšej ich zverte do starostlivosti odborníkov. Aby ste zamedzili sklamaniu a následnej reklamácii, odporúčame pozorne preštudovať popis a najmä kvalitu ponúkanej mince ešte pred odoslaním objednávky. Mince ponúkané v najvyššej mincovej kvalite razby (PROOF) by Vám mali doraziť v perfektnom stave, zatiaľ čo mince, ktorých avizovaná kvalita je označená ako bežná (BU), môže niesť znaky bežného opotrebovania, pretože sa jedná o mince stiahnuté z obehu.

Hoci zriedka, aj tieto prípady môžu nastať. Pokiaľ Vám minca / medaila alebo iný objednaný produkt nepríde v avizovanej doručovacej lehote, kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie. Naši pracovníci Vám pošlú objednaný produkt znovu alebo objednávku zrušia a pohľadávku za stratenú zásielku stornujú. Ak nás o nedoručenej zásielke informovať nebudete, budeme ju považovať za doručenú a požadovať od Vás platbu. Samozrejme nechceme, aby ste platili za niečo, čo ste nedostali. Preto Vás prosíme, povedzte nám to!

V niektorých prípadoch je bohužiaľ názov tlačiva zavádzajúci. Verte nám, my sme ho nevymysleli. Zákon nám nariaďuje, aby sme ku každej vydanej faktúre vystavili dobropis. V praxi to znamená toto:

Prípad 1: Objednali ste si tovar, ktorý ste ZAPLATILI. Tovar sa Vám nepáči a pošlete ho späť. My vrátený tovar zaevidujeme a Vám vystavíme dobropis, na základe ktorého Vám zašleme peniaze za vrátený tovar späť. Toto zmysel dáva.

Prípad 2: Situácia je úplne rovnaká ako v prvej ukážke, až na jediný rozdiel. Tovar ste NEZAPLATILI. Aj tak Vám však zašleme dobropis, pretože nám to zákon nariaďuje. Žiadne peniaze Vám však pochopiteľne nezašleme a dobropis je tak pre Vás len informatívnym dokumentom, potvrdzujúci prebehnutú transakciu.

Dobropis

Nech už sú Vaše dôvody ukončenia odberu akékoľvek, budeme ich rešpektovať! Odber kolekcie môžete kedykoľvek prerušiť alebo ukončiť bez akejkoľvek sankcie. O svojom rozhodnutí nás prosím informujte emailom, telefonicky alebo poštou.