Popredný európsky predajca mincí a medailí

Prihlásiť sa

Môj účet:

0850 606 009
Váš nákupný košík je prázdny

Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky, ktoré od našich zákazníkov dostávame.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Naše zákaznícke oddelenie je tu pre Vás!
Volajte na tel. 0850 606 009 (cena hovoru podľa Vášho tarifu).
Napíšte nám email na: info@narodnapokladnica.sk

Na zákazníckom oddelení máme skvelý tím, ktorý urobí, čo Vám na očiach vidí. Avšak aj oni majú len jedny ruky a jedny uši. Vaše požiadavky sa snažia vybavovať čo možno najrýchlejšie, zvyčajne do 3 pracovných dní. Aby svoju prácu robili dobre a zodpovedne, potrebujú na ňu čas. Prosím doprajte im ho, odmenia sa Vám!

Spolu s objednanou mincou / medailou mi boli doručené dve zloženky. Ktorú z nich mám zaplatiť?

Spolu s Vami objednanou mincou / medailou Vám v obálke zasielame špeciálne ponuky numizmatického tovaru. Pod natlačenou ponukou tohto tovaru nájdete dve zloženky. Úhradou ľavej zloženky zaplatíte okrem Vami objednaného tovaru aj zálohu na zvýhodnený produkt vyobrazený na obrázku nad zloženkami. Úhradou pravej zloženky platíte len produkt, ktorý ste dostali. Vždy hraďte len jednu zloženku. Ak si neviete rady, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na tel. čísle 0850 606 009.

Dve zloženky
Chcem si objednať len jednotlivú mincu / medailu. O žiadne ďalšie zásielky nemám záujem. Mám istotu, že mi nič ďalšie nepošlete?

V ponuke Národnej Pokladnice nájdete jednotlivé produkty, ale aj mincové sady a kolekcie. Vždy sledujte označenia, ktoré Vám napovedia, o aký typ produktu sa jedná. Pokiaľ sa rozhodnete pre jednotlivý produkt, potom Vám samozrejme žiadny ďalší posielať nebudeme. Ak si objednáte kolekciu, jej odber môžete kedykoľvek prerušiť alebo ukončiť bez akejkoľvek sankcie. O Vašom rozhodnutí však musíte informovať naše zákaznícke oddelenie.

Informácie o kolekcii
Ako zistím, koľko mincí / medailí obsahuje konkrétna kolekcia?

Niektoré z našich ponúkaných kolekcií sú uzavreté. Takéto kolekcie obsahujú nemenný počet mincí / medailí. V našej ponuke nájdete aj kolekcie otvorené. Jedná sa o zbierky, ktoré sú postupne rozširované o ďalšie numizmaty. Naši kolegovia Vám na vyžiadanie radi zašlú zoznam numizmatov z kolekcie, ktorá Vás zaujíma.

Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?

Národná Pokladnica v súčasnej chvíli kamennú pobočku nemá. Objednávky prijímame online, poštou alebo telefonicky. Objednaný tovar Vám zašleme prostredníctvom pošty alebo kuriéra.

Kedy dostanem objednaný tovar?

Pri každom produkte sa doručovacia lehota líši. Rýchlosť dodania závisí na skladových zásobách, unikátnosti daného produktu, prípadne dostupnosti u našich zahraničných dodávateľov. Zvyčajne tovar expedujeme najneskôr do 14 dní od prijatia objednávky. Informácie o dodacej lehote nájdete v ponukových materiáloch konkrétnych produktov.

Stratil/a som zloženku k doručenému tovaru. Čo mám robiť?

V prípade straty zloženky kontaktujte naše zákaznícke oddelenie. Obratom Vám zašleme novú zloženku alebo číslo účtu, kam môžete previesť platbu prostredníctvom bankového prevodu.

Chcem tovar vrátiť. Ako mám postupovať?

Ak prijatý tovar z akéhokoľvek dôvodu nesplní Vaše očakávania, môžete ho bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia vrátiť. Tovar musí byť nepoškodený a uložený v originálnom obale (v kapsule). Spolu s dodaným príslušenstvom a faktúrou ho odošlite na adresu: Národná Pokladnica s.r.o., P.O. Box 19, 908 73, Veľké Leváre. Náklady na vrátenie hradí kupujúci. Aby sme Vám mohli poskytovať tie najlepšie služby, potrebujeme poznať Váš názor. Povedzte nám preto prosím, prečo tovar vraciate. Ak ste za prijatý tovar už zaplatili, priložte nám do balíčka tiež číslo účtu, na ktoré si prajete čiastku za vrátený tovar pripísať.

Minca / medaila, ktorú ste mi poslali, je poškodená. Môžem ju reklamovať?

Samozrejme! Na všetky produkty z našej ponuky poskytujeme doživotnú záruku. Avšak nikto nie je neomylný a môže sa stať, že dostanete produkt, ktorý Vás svojou kvalitou neuspokojí. Ak sa na numizmate objavia aj napriek doporučenému zaobchádzaniu škvrny, nezvyklé zafarbenie či dokonca škrabance a ryhy, postupujte prosím rovnako, ako pri vrátení tovaru. Pamätajte prosím na to, že mince a medaily sú veľmi chúlostivé na pôsobenie okolitých vplyvov. Zaobchádzajte s nimi preto opatrne. Bez numizmatických rukavíc ich nevyberajte z ochranného obalu, uchovávajte ich v čistom a suchom prostredí a zabráňte tomu, aby sa dotýkali predmetov, ktoré by mohli zapríčiniť nežiadúce chemické reakcie. Ak sa na numizmatoch objaví akýkoľvek defekt, nesnažte sa ho sami odstrániť, radšej ich zverte do starostlivosti odborníkov. Aby ste zamedzili sklamaniu a následnej reklamácii, odporúčame pozorne preštudovať popis a najmä kvalitu ponúkanej mince ešte pred odoslaním objednávky. Mince ponúkané v najvyššej mincovej kvalite razby (PROOF) by Vám mali doraziť v perfektnom stave, zatiaľ čo mince, ktorých avizovaná kvalita je označená ako bežná (BU), môže niesť znaky bežného opotrebovania, pretože sa jedná o mince stiahnuté z obehu.

Tovar, ktorý som si objednal / a mi neprišiel, ale zloženka áno. Čo mám robiť?

Hoci zriedka, aj tieto prípady môžu nastať. Pokiaľ Vám minca / medaila alebo iný objednaný produkt nepríde v avizovanej doručovacej lehote, kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie. Naši pracovníci Vám pošlú objednaný produkt znovu alebo objednávku zrušia a pohľadávku za stratenú zásielku stornujú. Ak nás o nedoručenej zásielke informovať nebudete, budeme ju považovať za doručenú a požadovať od Vás platbu. Samozrejme nechceme, aby ste platili za niečo, čo ste nedostali. Preto Vás prosíme, povedzte nám to!

Dostal/a som dobropis, čo s ním?

V niektorých prípadoch je bohužiaľ názov tlačiva zavádzajúci. Verte nám, my sme ho nevymysleli. Zákon nám nariaďuje, aby sme ku každej vydanej faktúre vystavili dobropis. V praxi to znamená toto:

Prípad 1: Objednali ste si tovar, ktorý ste ZAPLATILI. Tovar sa Vám nepáči a pošlete ho späť. My vrátený tovar zaevidujeme a Vám vystavíme dobropis, na základe ktorého Vám zašleme peniaze za vrátený tovar späť. Toto zmysel dáva.

Prípad 2: Situácia je úplne rovnaká ako v prvej ukážke, až na jediný rozdiel. Tovar ste NEZAPLATILI. Aj tak Vám však zašleme dobropis, pretože nám to zákon nariaďuje. Žiadne peniaze Vám však pochopiteľne nezašleme a dobropis je tak pre Vás len informatívnym dokumentom, potvrdzujúci prebehnutú transakciu.

Dobropis
Chcem svoje zbierky ukončiť / prerušiť. Ako mám postupovať?

Nech už sú Vaše dôvody ukončenia odberu akékoľvek, budeme ich rešpektovať! Odber kolekcie môžete kedykoľvek prerušiť alebo ukončiť bez akejkoľvek sankcie. O svojom rozhodnutí nás prosím informujte emailom, telefonicky alebo poštou.

Prečo používame názov spoločnosti Národná Pokladnica?

Zvolený názov nemá asociovať štátnu inštitúciu. Národná Pokladnica je súkromnou spoločnosťou. Sme dcérska firma, patriaca do nadnárodnej skupiny Samlerhuset Group BV. Túto skutočnosť nijako nezamlčujeme, naopak o tom sami informujeme na našich webových stránkach. Názov „Národná Pokladnica“ bol zvolený, aby čo najvýstižnejšie reflektoval skladbu ponúkajúceho portfólia. Ponuku tvoria hlavne numizmaty s národnou tematikou. Odtiaľ „Národná“. „Pokladnica“, druhá časť názvu, odkazuje k rôznym druhom numizmatov, ktoré ponúkame, teda k minciam, medailám, bankovkám, atp.

Sú Národná Pokladnica Šmejdi?

Verejnosť si našu spoločnosť bohužiaľ občasne zamieňa s konkurenciou, ktorú niekoľkokrát preverovala ČOI. Označenie „Šmejdi“ býva prisudzované spoločnostiam, ktoré jednajú agresívne a používajú podvodné praktiky a dopúšťajú sa nekalého jednania. Tieto obvinenia dôrazne odmietame. Naša spoločnosť dodržuje všetky platné zákony SR a ku svojim zákazníkom pristupuje s individuálnou starostlivosťou. Na trhu pôsobíme od roku 2008. Súčasťou našej kancelárie je aj zákaznícke centrum, ktoré reaguje na zákaznícke podnety v čo možnom najrýchlejšom čase. Zákaznícke centrum úzko spolupracuje s oddeleným marketingu, ktoré následne reflektuje na zákaznícku spätnú väzbu a upravuje ponukové materiály do podoby, ktorá je užívateľsky prívetivá.

Posiela Národná Pokladnica nevyžiadané zásielky?

V našom portfóliu sa nachádzajú samostatné produkty, ale aj sety a kolekcie s postupným doručovaním. Spoločnosť vždy, jasne a viditeľne informuje príjemcu prezentačných materiálov, či sa jedná o samostatný produkt, set alebo kolekciu. Dodržujeme všetky nariadenia, vychádzajúce so slovenskej legislatívy, teda aj veľkosť písma, ktoré o vyššie zmienenom fakte príjemcu správy informujú. Pokiaľ je ponúkaný produkt súčasťou setu alebo kolekcie, obsahujúci viac ako jeden kus, je príjemcovi táto informácia jasne prezentovaná. Rovnako tak, je príjemca informovaný o cene ďalších produktov v sete/kolekcie, frekvenciou zásielok a o ďalších významných skutočnostiach, ktoré môžu ovplyvniť jeho nákupné rozhodnutie. Príjemca je tiež informovaný o tom, že pokiaľ sa rozhodne produkt bez udania dôvodu vrátiť, môže tak učiniť do 14 dní od doručenia zásielky. Zbieranie setu/kolekcie môže samozrejme bez udania dôvodu kedykoľvek ukončiť alebo prerušiť.

Používame metódy nevyžiadanej komunikácie, zasielame nevyžiadanú poštu?

Spoločnosť s údajmi zákazníkov operuje v rámci platného zákona o GDPR. Zákazník sa sám voliteľne rozhoduje, či nám poskytne súhlas pre užívanie jeho údajov pre účely marketingovej komunikácie a zasielaniu ponúk. Pokiaľ sa zákazník rozhodne že o ponuky Národnej Pokladnice už nestojí, tak ihneď po tom, ako spoločnosť o svojom rozhodnutí informuje, sú jeho údaje z klientskej databázy odstránené.

Aká je hodnota mincí a medailí, ktoré Národná Pokladnica predáva?

Národná Pokladnica ponúka svojim klientom rozmanitú ponuku numizmatov od vzácnych historických mincí, produktov z Fairmined zlata, numizmatov z ponúk prestížnych svetových mincovní až po naše vlastné pamätné razby. Práve pamätné razby tvoria najväčšiu časť z nášho portfólia. V terminológii Národnej Pokladnice nájdete termíny ako investícia alebo investičný len u produktov, ktoré sú k tomuto účelu predurčené, napr. u Bullion coins. Dôvod absencie vyššie uvedenej terminológie je fakt, že novo vyrazené numizmaty svoju hodnotu získavajú časom a ich zberateľskú hodnotu určuje okrem iného tiež dopyt a dejinné udalosti.

Spoločnosti skupiny Samlerhuset BV

Upraviť nastavenie súborov cookie môžete kliknutím na tento odkaz.